Gå til innhold
  • Bli medlem

Lette fjellsko til bybruk


tiurn

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sliter med mye betennelse i anklene og min erfaring er at anklene "tåler" mere når jeg bruker mine solide fjelstøvler i lær. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å få tak et par lette fjellstøvler som gjør nytten til hverdagsbruk, som det nødvendigvis ikke lyser stor ærstøvel av...

 

Forslag til noe som er godt på foten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er godt å gå med Joya-sko:
http://www.joyashoes.com/

Produsenten skryter av at de skal være verdens mykeste sko, og det stemmer sikkert.
 

De forrige fjellskoene deres har gått ut av produksjon, men de skal lansere nye til høsten. Men mulig du fortsatt kan finne dem i noen butikker. Vil imidlertid ikke anbefale dem på veldig lange turer ettersom de ikke er 100% vanntett og lett kan bli glatte der det er vått. Men på korte turer når det er relativt tørt er de glimrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med skoene fra forsvaret M77, når du får dem så er det bare å ta på et par ullsokker, og ta på skoa , fylle dem med varmt/lunka van, og gå til dem er tørre, da får du gode sko, som er tilpasset foten din!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.