Gå til innhold
  • Bli medlem

Funnet ski (K2 Gotback) nedenfor Fløtatind, Sunndalsøra


chrnybo

Anbefalte innlegg

Lørdag 13. april, knallblå himmel, stille og ukesgammel tørrsnø på toppen av Fløtatind.  En kamerat hopper ut fra skavlen på toppen, men plasserer tyngden litt feil, så han tumler over tuppene uten å skade seg.  En av skiene hans løser ut og i det fine føret hjelper det lite med skistopper -- skia suser i god fart ned med retning mot det som for meg, nokså ukjent i området, ser ut som et vann eller myrområde mellom Fløtatinden og det fjellet som andre på toppen kalte Littj-skjorta.

 

Jeg fulgte etter sporet av skia, etterhvert ble det så bratt at jeg ble glad da en annen turkamerat kom ned og slo følge, og vi fant skia nede i en vid renne, stående i snøen under noen steiner.  Så det gikk i grunnen fint.  Like ved sto det en annen ski, og denne var det ikke noen spor til, hvilket får meg til å anta at den hadde stått der siden før forrige snøfall.  Det var en K2 Gotback, som blir markedsført som en dameski. 

 

Noen av dere som har hørt om noen som har mistet en sånn ski på/nær Fløtatind?

 

Hilsen Christian Nybø (telefon 97185074)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.