Gå til innhold
  • Bli medlem

På benken igjen.


REs

Anbefalte innlegg

Ja ja, så satt jeg her igjen da, med to krykker og bandasjert kne. 

Sola skinner og det går mot helg.  :cry:

Men denne gangen går det forhåpentligvis raskere enn sist.  Nå er det bare en meniskoperasjon, men sist var leggen brukket. 

Jeg føler meg av og til som en gammel bil. Det er alltid noe som må repareres, men denne gangen har jeg fått beskjed om at jeg skal bli helt bra igjen og kan bare bruke ventetiden til å pusse fjellskoene og kanskje endelig lære meg til å bruke den GPSen som har ligget her, ubrukt i et par år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virket ikke som du hadde store problemer da du var på besøk hos oss. Med et "nytt" kne, vil vi antakelig bare se skyggen av deg opp bakkene.

God bedring.

(Den gangen jeg satt hjemme med foten i gips, kom bestyrerinnen med et nytt par fjellsko, til oppmuntring og trøst.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, ja!

 

Selv om jeg begynner å tro du spiller litt for å få trøstegevinst på hjemmebane. Bruker den varianten selv av og til, men holder meg til machovarianten og dundrer til med hva jeg MÅ ha og trenger, basta! Hehe.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke må leveres til knoksen er det håp ;-)

God bedring REs!

Jeg må innrømme et jeg har hatt perioder hvor jeg har følt at det trakk litt i den ene siden når jeg passerte Knoksen, Men heldig vis har vrakpanten vert litt for lav. (Så lenge det varer.)

 

P.s.

For de som ikke bor i Norges sentrum så er Knoksen det stedet hvor vi leverer inn biler som er mer til bry enn til nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Håper tiden går fort så du snart kommer deg på tur igjen!

Må innrømme at jeg har gått med brodder hele vinteren av frykt for å brekke noe og ødelegge turer til sommeren. 

Har erfaring med at skader tar lang tid å heles nå når jeg ikke er så ung lenger...

Hehe, bruktbilsammenligningen var ikke dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.