Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin oregon 450 ruteplanlegging


Da9

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg har en rute som går på sti men siste delen av ruta ikke har noen sti får jeg "feil ved ruteberegning" Da tegner den ingen rute i det hele tatt. Kan den ikke legge opp ruta til stien tar slutt. Og resten offroad? Har sett på instillingene uten jeg har blitt klokere. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, når jeg har en rute som går på sti men siste delen av ruta ikke har noen sti får jeg "feil ved ruteberegning" Da tegner den ingen rute i det hele tatt. Kan den ikke legge opp ruta til stien tar slutt. Og resten offroad? Har sett på instillingene uten jeg har blitt klokere. Noen som vet?

Halloen.

 

Har du tegnet opp ruten i Mapsource eller inne i gpsen?

Om det er Mapsource finner du det på innstillingene at den skal bruke stier eller luftlinje når du lager ruter.

Når det gjelder Gps er det sikkert på samme vis, er ikke kjent med 450 modellen. Jeg har 300 modellen.

 

Håper det var litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.