Gå til innhold
MatsHJ

Varme under MSR XGK

Det er 1947 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte å lage meg en "dockingstasjon" til min MSR XGK. Jeg ønsker å ha det så lett som mulig, men er usikker på hvilket materiale jeg kan velge. Er varmen som kommer under selve brenneren for høy til at jeg kan bruke plexiglass (smeltepunkt 115,5 grader)? Jeg vurderer å legge en aliminiumsbit i mellom brenneren og plexien (den som følger med brenneren) for å gjøre det mer sikkert? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha det her i telt osv (og vil ha noe under får og ikke skade telt duken?) eller er det kun får og gjøre den stabil? du har vel kanskje alt sett på den her Skjult lenke - logg inn for å se den ?80g :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker avis.

Får benytte anledningen til å reklamere litt for Aftenposten. Whisperen står og durer på boligmagasinet/sport, mens jeg sitter og leser kultur delen,,,, Fin på lange vinterkvelder.... Aldri hatt varmegjennomslag eller skade på teltduk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1947 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.