Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på tvers – 4 langturer med barn


passerinum

Anbefalte innlegg

NORGE-P%C3%85-TVERS-300px.jpg

 

Vi er en familie på to voksne og to jenter som er veldig glade i å være på tur. De siste årene har vi hatt mange magiske turopplevelser med jentene i forbindelse med bokprosjektet vårt. Nå er bokprosjektet i sin avsluttende fase, og turabstinensene melder seg igjen.


Hva nå?

 

Etter mye fram og litt tilbake endte vi med Norge på tvers. Fire ganger.

 

Følg gjerne prosjektet vårt Norge på tvers – 4 langturer med barn!

 

 

(… ja, vi gleder oss VELDIG :D)

 

 

Turhilsen Mikkel

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Flott tur. Du må ha en sprek familie. Jeg så du hadde en Surly. Hvilken type var
det? Jeg har tenkt på å kjøpe en slik "tanks" også. De bygger solide sykler for
lange turer med tung last men jeg lurer på en "long haul trucker", eller den svære traktoren "big Dummy"

Jeg har hørt at det er kommet en Norsk importør, men det virker litt i det blå
enda. Det finnes en forhandler i Karlstad, er det der du har kjøpt den?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tur. Du må ha en sprek familie. Jeg så du hadde en Surly. Hvilken type var

det? Jeg har tenkt på å kjøpe en slik "tanks" også. De bygger solide sykler for

lange turer med tung last men jeg lurer på en "long haul trucker", eller den svære traktoren "big Dummy"

Jeg har hørt at det er kommet en Norsk importør, men det virker litt i det blå

enda. Det finnes en forhandler i Karlstad, er det der du har kjøpt den?

Mvh

Sykkelen er en Surly Ogre. Kan varmt anbefale den, supert med gode muligheter til å feste bagasjebrett foran og bak, utallige fester for flaskestativ og fin å sykle på. Jeg skal skrive litt mer om erfaringer og oppsett ved anledning. Jeg kjøpte fra Cyclecomponents i Karlstad, men sjekk ut fatbike.no, fine folk som fører mange sykler fra Surly og kan sikkert ta inn en til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

For et fantastisk prosjekt du har på gang, gleder meg til å følge med videre :-)

Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe rundt vinterturen gjennom Sylan, jeg gikk den sammen med eldstejenta ( 10 år ) nå sist på påske

http://www.fjellforum.no/topic/26951-norge-p%C3%A5-tvers-p%C3%A5ska-2013/

Hei

Takk skal du ha. Jeg så turberetningen for ikke så lenge siden og det virker som en flott tur. Takker masse for tilbud om tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.