Gå til innhold
  • Bli medlem

Til Stølsmaradalen via Brendeteigen i mars, er det helårsbro over Utla?


outdoorman217

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å prøve meg på å bestige Store Midtmaradalstind i påsken. Planen er å først komme meg til Stølsmaradalen, og i den anledning lurer jeg på om noen vet om broa over elva Utla er helårsbro slik at jeg kan gå opp Brendeteigen? Eller om den kun er der om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovenstående link refererer til en tur i 2009. I sommeren 2012 kom en melding på et dansk friluftsforum, at broen over Utla havde været ødelagt i 2011, og han, der gav meldingen, vidste på det tidspunkt ikke, om den var ordnet til sommeren 2012.

http://www.outsite.org/index.php/forum/vandring/1755-km-afstande-mellem-norske-fjeldhytter#2056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.