Gå til innhold
irene

Oslo - brøyta skogsbilvegar

Det er 1923 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Har akkurat starta permen, og skal vere heime med dattera i 12 veker. Ho er snart 8 mnd, og er framleis avhengig av vogna. Pulken er ikkje aktuelt enno, dessverre. Derfor lurte eg på om nokon her veit om skogsbilvegar i oslomarka der ein kan trille vogna? Eg veit om vegane til Sinober, Lilloseter og Mariholtet, men dei 3 kan bli kjedelege iløpet av 12 uker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er brøytekart for Løvenskiold i Nordamarka Skjult lenke - logg inn for å se den

Takk :) Då blir det 12 supre veker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat starta permen, og skal vere heime med dattera i 12 veker. Ho er snart 8 mnd, og er framleis avhengig av vogna. Pulken er ikkje aktuelt enno, dessverre. Derfor lurte eg på om nokon her veit om skogsbilvegar i oslomarka der ein kan trille vogna? Eg veit om vegane til Sinober, Lilloseter og Mariholtet, men dei 3 kan bli kjedelege iløpet av 12 uker :)

tenkte og reise opp til Sinober (Skjult lenke - logg inn for å se den) dvs jeg tenkt og gå på ski med pulk (junior på ) og dama komme opp på søndag.

Har du noen anbefalinger til hva som er kortes og lettes vei opp med vogn og en lite en på 9mnd? har du vært der siste tiden? vet du om det er bra føre og trille på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg veit om vegane til Sinober, Lilloseter og Mariholtet

Hei Irene

Er de isfrie? Er selv ute i permisjon nå og trenger noen isfrie veier :)

Prøvde meg på tur rundt Østensjøvannet her om dagen og det var rene skøytebanen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1923 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.