Gå til innhold
  • Bli medlem

Oslo - brøyta skogsbilvegar


irene

Anbefalte innlegg

Har akkurat starta permen, og skal vere heime med dattera i 12 veker. Ho er snart 8 mnd, og er framleis avhengig av vogna. Pulken er ikkje aktuelt enno, dessverre. Derfor lurte eg på om nokon her veit om skogsbilvegar i oslomarka der ein kan trille vogna? Eg veit om vegane til Sinober, Lilloseter og Mariholtet, men dei 3 kan bli kjedelege iløpet av 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat starta permen, og skal vere heime med dattera i 12 veker. Ho er snart 8 mnd, og er framleis avhengig av vogna. Pulken er ikkje aktuelt enno, dessverre. Derfor lurte eg på om nokon her veit om skogsbilvegar i oslomarka der ein kan trille vogna? Eg veit om vegane til Sinober, Lilloseter og Mariholtet, men dei 3 kan bli kjedelege iløpet av 12 uker :)

 

 

tenkte og reise opp til Sinober (http://www.fjellforum.no/topic/26419-skiskattejakt-lillomarka-telttur/#entry247745) dvs jeg tenkt og gå på ski med pulk (junior på ) og dama komme opp på søndag.

Har du noen anbefalinger til hva som er kortes og lettes vei opp med vogn og en lite en på 9mnd? har du vært der siste tiden? vet du om det er bra føre og trille på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 Eg veit om vegane til Sinober, Lilloseter og Mariholtet

Hei Irene

 

Er de isfrie? Er selv ute i permisjon nå og trenger noen isfrie veier :)

Prøvde meg på tur rundt Østensjøvannet her om dagen og det var rene skøytebanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.