Gå til innhold
  • Bli medlem

Hardangervidda våren 2013


Herva Huskies

Anbefalte innlegg

Vi skal ut på flere turer med hundespann i området Dyranut - Sandhaug - Logaros nå utover våren. Er det flere som kunne tenke seg dette men aldri har gjort det før så er det bare å henge seg på. Vi har kjørt i området flere år og det er absolutt å anbefale! Vi kjører mest sansynlig hytte til hytte og det blir for opplevelsen og ikke noe maratonløp  ;-) . De eksakte datoene er ikke bestemt enda en det blir før påsketrafikken. etter påske og i mai.

 

Mvh

 

Merva Huskies

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

Heisan! Jeg er kan være interessert i å bli med på tur da jeg er relativt fersk hundekjører og ikke kjenner mange jeg kan dra på tur med. Har et godt trent 8 spann(7 fremover da en er drektig). Holder til i Hamarområdet. Hilsen Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.