Gå til innhold
  • Bli medlem

Fascinerende sykkeldokumentar


lesira

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Annonse

Å reise langt med sykkel kan være spennende, men det krever mye trening i forveien. Sykling hver dag er nødvendig over lengre tid. Jeg har ikke tenkt å reise på lenge, ihvertfall ikke på overnattingsturer. Jeg vil reise med venner, men til nå er det nesten ingen venner av meg som har de samme interessene som meg. Mange av de liker å spille dataspill og se film, men da går mye av tiden alene og da får jeg ikke tak i de heller.

Sykkel er for meg et framkomstmiddel, men å reise med sykkelen hadde vært kult å prøve, men det gidder jeg ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Lastet ned filmen. Det ble kveldens høydepunkt. Godt laget film, som er ærlig i det som ikke gikk så bra også.(kameratene skilte lag, familien til kjæresten sin reaksjon, osv). Liker å få med alt, det som er bra såvel som det som ikke er bra. Det er jo det som faktisk skjer i de aller fleste tilfeller.

Har nettopp fått boken som du har skrevet Lars Erik Sira og gleder meg til å lese om sykling i Norge også.(Har ikke begynt på den ennå).

Det er lite skrevet om Norske forhold og turer på sykkel her i  forhold til andre land synes jeg, og håper det kommer mer om slike sykkelturer du tok Lars Erik. Personlige beretninger tenker jeg da på.  Vi har jo et langstrakt land så det skulle ikke mangle på turområder skulle jeg tro, og tur-syklister.

Det er vel bloggsider og den slags som har overtatt, men for meg er bokform mer praktisk og mer gjennomarbeidet i de fleste tilfeller.

Bok med DVD eller MP3 hadde vært topp.....!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.