Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellvandring alpene


amsoot

Anbefalte innlegg

Har planer om fjellvandring i alpene. Enten hytte til hytte eller fast opphold et sted, og gå "via ferrate" ruter. I utgangspunktet er uke 26 veldig aktuelt..

Har ingen klatreerfaring, men turene kan godt være luftige. Hadde tenkt å ta fly til en av byene som er rimelig å fly til, og enten leiebil eller annen transport til fjellområde. Noen som har forslag til steder, eller har lignende planer ta kontakt.

Arne -44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits er vakkert. Eg var der i 1993, men det var i mars, så noko fjellvandring vart det ikkje då, kun ein dag i skibakken og på toget oppover i høgda. Går de inn på internett og søkjer på Sveits og Alpane, kan de nok finna fram mykje forskjellig blant fotturar i Alpane. Sjekk ut på Jungfrau, Berner Oberland, Interlaken, Vallais, St. Moritz, Matterhorn, m.m. Til Sveits tek de flyet til Zurich (med 2 prikkar over u-en), og tog vidare inn i det vetle landet som er litt større enn Danmark. Sjølv var eg i nokre dagar i landsbyen Meiringen i Hasslital (tysk dobbelt-s), like aust for Interlaken, på studietur som bondestudent, (med turar til Geneve, Bern, Emmental, Interlaken, Hassliberg, Grindelwald, Wengen og Jungfraujoch (tog)).

(Eg skulle gjerne ha vore innom Zermatt (Matterhorn) og St. Moritz, men ein kunne ikkje få alt med seg, då, men kyr med dei eigendommelege sveitsiske kubjøllene som ringla villt og vakkert, fekk eg med meg, samt å få koma inn i eit eldgammalt gardshus, og smaka 20 år gammal kvitost, noko sært då).

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må på det sterkaste få anbefale Grupo di Brenta i dei italienske dolomittane! var der ifjor, og avataren min her på fjellforum.net er frå den turen...

enkelt forklart er det berre å reise til ein norditaliensk by, nyte han, ta toget til Trento, kjøpe via ferreta kit, og ta bussen til Madonna di Campiglio, som er utgangspunkt for ein f eks 5 dagars tur med passe progresjon...

send meg ein pm om det er noko meir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korleis går det med via ferreta planene?? om du skulle velge dei italienske dolomittene, så kan eg anbefale bøkene "Via Ferratas in the Italian Dolomites, a Cicerone Guide by John Smith and Graham Fletcher, vol. 1&2".

vi kjøpte både bøker og utstyr (du treng kroppssele, hjelm og ei "via ferrata-slynge") der nede. betalte 120 euro for utstyret, hugsar ikkje prisen på bøkene...

dette er noko eg verkeleg kan anbefale.

bøkene graderer rutene frå 1-5 og A-C, på teknisk vanskegrad, og kor utsett dei er for høgdeeksponering. vi fekk ein fin progresjon i rutevalet vårt, og kosa oss heile turen.

berre hugs at ting tek lenger tid enn vanlig, du går ikkje like fort som på vidda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle, og eg som syntest at det såg ut som at de hadde teke biletet under namnet ditt i dei lyse anorthisitt-berga nært Gudvangen i Sogn. Så var det frå Dolomittane i Italia, og kalkfjella der har ein liknande lys farge som fjella i Gudvangen, som for det meste er dekka med lav og grasmark oppå. Då eg fekk sjå biletet i større målestokk, kom det seg. Eit flott bilete, Jarle.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske åpent hva du vil, men jeg har vel et par muligheter for deg. Hvis du satser på uke 26 er det jo viktig å regne med sneforholdene: de vil vel være viktige for hvor du går. Via Ferrata har jeg ingen erfaring med, men tipset om Brenta er sikkert godt. Også i hovedgruppen av Dolomitene er det nok av muligheter f.eks til Marmolada.

Selv har jeg bare erfaring i to områder i Alpene i Italia: Aosta / Gran Paradiso og Stelvio Nasjonalpark. Begge områdene har ruter i alle vanskelighetsgrader fra grei sti-vandring og opp til vanskelig klatring. Begge områdene har travle deler og deler der du ofte ikke treffer et menneske. Flotte utsikter. Fjell opp til litt over 4000 i Gran Paradiso og 3900 i Stelvio. Stort sett hyggelige hytter i Aosta: bråkete på en positiv måte og god mat. Ingen erfaring med hytter i Stelvio.

Beste flyrute til Gran Paradiso er vel Torino med tog videre til Aosta.

For Stelvio vet jeg ikke nærmeste flyplass.

Etter sommeren håper jeg å kunne fortelle om enda et område som jo er kjent som et av de flotteste i Alpene: Wallis. Dessverre er det temmelig travelt der og 50% dyrere enn i Italia! Det er vel nok av folk her på Forum som har erfaring der.

god tur,

Kjell-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.