Gå til innhold
  • Bli medlem

Lowe Alpine Contour sekk


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn

Ser at DNT (og flere) synes storsekken til Lowe; Contour - er veldig bra.

Har noen prøvd den - erfaringer ?

Ser at det finns en Contour hyperlite 60 + 15 som veier 1,8 kg !?

Har nonen prøvd og erfart denne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på denne da jeg handla sekk nå i vår. Den var for lang for min rygg, men ellers så den veldig bra ut. Bra hoftebelte og skulderreimer. Hyggelig pris også. Må prøves :lol:

Hilsen SRS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn
Jeg så på denne da jeg handla sekk nå i vår. Den var for lang for min rygg, men ellers så den veldig bra ut. Bra hoftebelte og skulderreimer. Hyggelig pris også. Må prøves :lol:

Hilsen SRS

For lang ?

Jeg ser visse kritikker går ut på at utstyr som sovepose og telt ikke går på tvers -

så det blir et digert "tårn" av det hele ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
For lang ?

For at sekken skal passe, må lengda på ryggen til sekken passe med lengda på min rygg. Det gjorde det ikke...

Hilsen SRS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en Contour V eller hva den heter (den på 90l). Uansett, er utrolig godt fornøyd. Prøvde masse sekker, både på tur og i butikken, også Arteryx, men havnet til slutt på LA sin da den rett og slett (til meg) er utrolig bra til en relativt billig penge (jeg fikk den for 1700).

Soveposen går uten problem ned i bunnen av sekken!!

Det eneste jeg har irritert meg over er at strammestroppene i siden og isøksstroppene ikke har spenner på seg. Er noe knot å tre øksefestene når det blåser og er iskaldt... Ellers kunne det også vært flere festemuligheter på utsiden av sekken (noe jeg liker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.