Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintersovepose, Kunstfiber Ajungilak Tyin 5 season eller Carinthia defense 6.


Eskrimador

Anbefalte innlegg

Driver å titter litt på vintersoveposer i det rimelige sjiktet, Har sålangt sett meg ut Ajungilak Tyin 5 sesong, som jeg vet har fått en del god omtale og Carinthia Defence 6 (de nye posene til forsvaret,)

Noen med erfaring med Carinthia sine poser? Carinthian er vel 300 gram lettere og påstått lavere komforttemperatur og 200 kroner lavere pris, men er lite testererfaringer å oppdrive.

Bruksområdet er helgefisketurer for en som ikke er redd for hverken å bæring eller minusgrader :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare litt erfaring fra Tyin 5 og den er bra.

Skal derfor ikke uttale meg for mye om CD6 men jeg ser en parallell til en forsvarets mob pose som jeg har, nemlig at den har glidelåsen oppå.

Slikt er jo litt smak og behag men jeg likte ikke det. Lettere at det trakk ned mot hals hvis den ikke var snurpet helt igjen. Selvfølgelig litt hvordan man sover i posen. Selv snurper jeg aldri hette helt og sover med lue og hals. Men de fleste andre poser har glidelås på siden, mulig de har funnet ut at det fungerer best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.