Gå til innhold
  • Bli medlem

(Alt annet utstyr) - Hodelykt - Silva L2


123hjk

Anbefalte innlegg

Denne lykten har ikke akkurat imponert meg. Første turen jeg brukte den på varte den i ca 3 timer på middels lysstyrke. Jeg byttet batterier( 2 x AA) og den varte i ca 3 timer til og så dauet den ut igjen.Byttet batterier for tredje gang, denne gangen batterier av et annet merke og det samme skjedde igjen.

Lysstyrken er ikke helmaks. Man må ha den på maks styrke for at den lyser anstendig. Lykten har en blanding av fjernlys og nærlys, noe som jeg mener er en dårlig løsning. Fokus hadde vært en bedre løsning sammen med dimmingen.

Det som jeg finner positivt med lykten er at den er lett, har en god bryter og bruker AA batterier.

Jeg er klar over at dette med den korte brenntiden kan forklares med at jeg hadde dårlige batterier, men når dette har skjedd opptil flere ganger begynner jeg å tvile. Dette har skjedd flere ganger etter turen også.

Det som jeg finner positivt med lykten er at den er lett, har en god hovedbryter og bruker AA batterier. Man kan også koble av batteribeholderen sån at den kan varmes, f eks: inntil kroppen :D

Med tanke på prisen som ligger omkring 700kr, så syntes jeg man får lite for pengene. Denne lykten anbefales ikke. Det finnes mange lykter i samme prisklasse, som er mange hakk bedre enn denne :!:

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.