Gå til innhold
  • Bli medlem

(Telt, soveposer og liggeunderlag) - helsport Bivuak 1 Total GoreTex


bolletog

Anbefalte innlegg

Testet dette teltet en natt. Det regnet ikke så vanntettheten vet jeg ikke noe om, men utifra kommentarer på forumet her så skal det være tett i regn.

Testet også en vintersovepose samme natten, det var ikke så lurt. Med et luftunderlag ble det rett og slett så trangt at å klø seg på tåen ble utfordring.Bivuaken til Helsport feiler totalt med plassering av inngangen. Inngangen er en glidelås som følger den ene stangen som løfter opp hodeenden av teltet (hodeenden av teltet går ned når du åpner den). Du må altså åle deg inn i teltet med beina først, samtidig som at du kløller til alt av liggeunderlag og sovepose på veien inn.

Jeg nekter å tro at folkene på helsport prøvde dette teltet etter det ble laget. Kanskje de satt det opp og så litt på det...men hadde de forsøkt å krype inn i det så må de ha skjønt hvor idiotisk inngangen er plassert.

En glidelås langs teltet på siden hadde løst alle problemer. Det er vel også den løsningen de fleste andre bivuak telt har (som jeg har sett).

Alt i alt, skal du ha bivuak telt så kjøp et annet!

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.