Gå til innhold
  • Bli medlem

(Telt, soveposer og liggeunderlag) - Ajungilak Mammut Lahar 3 season


Bergtass

Anbefalte innlegg

  • Komforttemperatur: EN 13537: +20 til -7°C
  • Ekstremtemperatur: -25°C
  • Vekt: 1150 g u/trekk
  • Fyllvekt: 550 g
  • Fyllmateriale: European Down 650 cuin 90/10
  • Yttermateriale: VentTX
  • Glidelåslengde: 180 cm
  • Nakkekrave: Ja
  • Leveres med kompressjonstrekk
  • Volum pakket: 6,5 liter

Kanskje ikke av de aller letteste men en vekt jeg gladelig bærer. Brukt til tresesongersbruk, inkludert høst på fjellet og senvinters i marka. Ytterstoffet er vindtett og vannavisende noe som absolutt er et pluss i min bok. Kan oppleves litt klam i marka på sommeren som de fleste soveposer som ikke er laget av myggnetting. Hadde en opplevelse på fjellet da det var ca 6 blå, da lå jeg litt dumt til så klaffen på innsiden som skal sikre at varmen ikke trenger ut lå brettet til side, og skal si at kondensskyen sto ut av glidelåsen, har opplevde dette ved et par andre tilfeller også. Men er man klar over det er det null problem å få lagt den riktig selvom man sover litt urolig. Har brukt den ned til 15 minus og det var litt i overkant, men med ullundertøy så var det levlig selvom søvnen ble litt så som så. Videre så er det en god nakkekrage, og den koselig påskriften "sov godt" på glidelåsdrageren.

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.