Gå til innhold
  • Bli medlem

Truger - hvor finnes det rimelige å få kjøpt?


Kristin

Anbefalte innlegg

Annonse

xxl reklamerer med at de betaler mellomlegget hvis du finner billigere utstyr av samme merke\type på andre butikker, men nå har jo ikke xxl alle typer truger da...

du kan jo også legge in "ønskes kjøpt" annonse på kjøp og salg forumet her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du heldig finner du jo truger på salg (eller brukte slik som innlegget over), men må du kjøpe de til orginalpris, er du heldig om du får gode truger til 500 kroner. I de siste 7-8 årene har for eksempel den gode gamle bjørnelabben, også kjent som dasstruga (fordi den ikke er brukbar til så mye annet enn å gå tur/retur utedoen med) kostet 499 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De XXL sine er fine og solide i hvertfall. Og spør du meg verdt det. Men om du går mye oppover så syns jeg MSR sine er noe som sitter bedre, men koster enda mer. Skikkelig løssnø blir slitsomt uansett.. De store trugene er fine da, men når du får endel snø oppe på trygen blir det tungt.

Så derfor har jeg lagd mine egne, og som mot all forventning fungerer ypperlig :) Tror nok ikke jeg hadde dratt med de på ekspedisjon alene akkurat. Men man kan jo bruke alt til å lage de. Fra einer, til aluminum og glassfiber. til slutt har du sikkert brukt mer enn 500 kr på lage, men du har hvertfall dine unike egne, i Reodor Felgen stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forsvaret har kvittet seg med endel truger og det går å få dem ganske billig i diverse forretninger som selger brukt militærutstyr. Husker ikke hvor i farten, menn du kan sikkert finne dem på nettet om du søker litt kreativt... Disse trugene er av aluminium, har en brodd under foten og en kant som hindrer kliing ,og helt greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.