Gå til innhold
  • Bli medlem

(Ryggsekk, pulk og bæresystemer) -Primero 60


strebus85

Anbefalte innlegg

Kjøpt på Anton sport sommeren 09 (kjøpt på salg til 1500 - fullpris var 3500) og brukt på noen overnattinger og mange dagsturer. Med barn er 60L en dagsturstørrelse når alt skal med.Jeg har et ambivalent forhold til denne sekken. I all hovedsak har jeg vært kjempefornøyd, men likevel er dette den sekken som har gitt meg mest vondt i ryggen på tur. Bæresystemet er formet som en x med en tverrkobling øverst. på min sekk gikk denne x-en i stykker under en tur. Bæresystemet gikk da fra å være bra til å være fra helvete. Rørene som utgjør x-en løsnet i senterfestet og formet seg etter sekkens innhold (sovepose), ikke ryggen min. Dette gjorde vondt og etter turen satt jeg med korsryggvondt og blåmerker.

Anton sport må premieres for god kundeservice. Jeg klaga ett år og ni måneder etter kjøp og fikk tilsendt en flekk ny sekk etter at de hadde sett på den gamle. Denne fungerer perfekt.

Likevel ville jeg ikke ha kjøpt sekken på nytt. Bæresystemet er svært bra, men for skrøpelig.

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.