Gå til innhold
  • Bli medlem

(Klær, sko og fjellstøvler) - Mountain Hardwear Elkommando Kilt


Bergtass

Anbefalte innlegg

Undervurdert turplagg!

*417 gram

*To romslige lommer

*Avtagbart belteImpulskjøp som viste seg å være en god invistering. Har brukt den både over og under tregrensa med varierende hell. Hadde en heller røff opplevelse i Finnemarka for et par år siden da det ut av det blå viste seg å være høysesong for klegg. La oss bare si at jeg fikk bitt steder jeg ikke ante man kunne bli bitt, og at jeg ikke sov på to døgn etterpå selv om jeg drasjerte meg i Aurax. Men på varme sommerdager er luftighet noe man vet å sette pris på. På fjellet derimot har jeg sjelden opplevd noe ubehag med den, ikke det beste plagget å stå og fiske i, men til forflytning utelukkende genialt, klyving går lett som en lek. Anbefales på det sterkeste til de som er trygge på sin seksualitet og ikke bryr seg om skeive blikk. ;)Download attachment: 35701_446434956252_2688688_n.jpg Download attachment: 35701_446434956252_2688688_n.jpg

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.