Gå til innhold
  • Bli medlem

(Klær, sko og fjellstøvler) - La Sportiva Elk


Borgar

Anbefalte innlegg

Jeg falt pladask for disse støvlene da jeg prøvde dem i butikken. Men, de var langt i fra like gilde ute i terrenget. På fuktig fjell er sålen fullstendig uten feste til underlaget.Jeg har hatt mange andre typer fjellstøvler gjennom årenes løp og forventer selvsagt ikke at man skal ha like godt feste på fuktig fjell som tørt underlag, men på dette området er La Sportiva Elk kun marginalt bedre enn tresko! Til jaktbruk som feks rypejakt hvor man ofte går mye i steinete terreng er disse støvlene direkte livsfarlige. Generellt, til en hver for for tur i skog og mark hvor man ønsker å holde seg på beina, er La Sportiva Elk et dårlig valg.

Det første paret jeg kjøpte begynte å lekke etter et par mnd, og nå, etter 9 mnd lekker også det nye paret som jeg fikk på garantien.

Ikke spesielt imponert over La Sportiva Elk!

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.