Gå til innhold
  • Bli medlem

(Klær, sko og fjellstøvler) - Lundhags Field Pants


Helgeam

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne buksa som et billigere tillegg til storebroren traverse pants. Derfor finner jeg det naturlig å sammenligne de to. Har ikke fått prøvd den i regnvær, men field pants er snøavvisende.Savner veldig stretchmatrialet som det er i traverse pants i kne- og rompepartiet. Dette gir dårligere mulighet for bevegelse i field pants.

Kort fortalt er dette en traverse pants uten:

-Stretch i kne- og rompepa :(

-Glidelåsbasert ventilasjon på lårene

-Ekstra solid matriale ved ankelpartiet

-Skofeste

Boot-loc systemet er behold for god feste i ankelen. Men krok for ekstra god feste til sko ved for eksempel dyp snø mangler.

Field pants er hva du får av lundhags hvis du synes traverse pants blir litt form mye.

Jeg har begge og synes field pants egner seg bra som overtrekksbukse over traverse pants. Mine Field pants er 2 størrelser for stor og egner seg dermed bra til dette. Anbefaler dermed field pants som et enkelt suplement til traverse pants på vinterstid og kalde kvelder på fjellet.

En god bukse for de som ikke stiller så store krav til en turbukse til budsjettvenlig pris :)

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.