Gå til innhold
  • Bli medlem

(Klær, sko og fjellstøvler) - Nye Alfa Falk


Bergtass

Anbefalte innlegg

Kjøpte i utgangspunktet førsteutgaven av Falk, var svært fornøyd men etter en stund viste det seg at membranen var punktert oppå venstre støvel. Tok kontakt med butikken der jeg kjøpte de og de ble sendt inn til Alfa. Da jeg i posten ca en uke senere fikk en pakke fra Alfa var det da de nye Falk som ventet meg(!). Nå kan jeg bare si utifra mitt bruk og min fot, men aldri prøvd en bedre støvel. Sålene kommer først til sin rett i ur og bratt lende. Men i skogen i ulendt terreng er de også utrolig gode. Er som den stive sålen "hjelper" deg med å gå. Sammen med gode gamasjer kan man fint vade nesten opp til kneet og være like tørr når man står på andre siden av bekken/elva. Jeg har en kranglete ankel etter noen leddbånd som gikk noen år tilbake, og støtten støvlene gir gjør at jeg slipper ¨tenke på faren for å tråkke over selv med tung sekk. Anbefales!

View attachment: 269947_10150313486116253_664751252_9871166_7090969_n.jpg

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.