Gå til innhold
tjbaggerød

Vurderer kjøp av Eagle bålkjele

Det er 2058 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei noen med erfaringer ang. denne bålkjelen..... Jeg vurderer denne til til bålbruk og på primusen...... Noen som har plusser eller minuser å komme med... :-)

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt den kjelen i noen år nå! Førnøyd med patenten, og holder fortsatt koken etter hundrevis av runder på bålet! virker litt tynn i godset, men har ikke blitt noe problem. (Du får den i alt i fra en koselig liten mini utgave, og en knall kjempe utgave også:)

MVH

Borge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier meg enig med forrige kommentar angående kvaliteten. Eneste jeg kan trekke frem som er negativt for min del er størrelsen på åpningen. Om man liker å ha med minst kokeutstyr og lager risengrøt eller koker ris til middag i bålkjelen, er åpningen så liten at det er enormt slitsomt å gjøre rent. Ellers en super kjele!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppp den er god :---) Regner med jeg tester ut den da... kan se poenget med "knotet" ved evt. rengjøring, men shit au , hakke dårlig tid (",) hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2058 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.