Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket for bruker der etil hunden og hvorfor?


ruggen

Anbefalte innlegg

Min Vorsteh får Vom og hundemat nummer 33 med selolje tilskudd. Han tåler andre typer enn 33, men matgleden hans er størst ved nr 33. Han er vel kanskje litt kresen? Bruker man den med laks (nr 25 ? ) trenger man ikke tilsette foret med selolje.

 

Vi har prøvd mye forskjellig innen for, og dette er det eneste som funker for vår hund. Andre fortyper har gitt han løs mage og dårligere pels (flass, skinn o.l.) Vom og hundemat har vi aldri hatt problemer med. De periodene han er ekstra aktiv fyller vi på med ekstra vom eller rett og slett bare større dose av den vanlige maten. 

 

Han veier 23 kg, og får et kilo om dagen til vanlig. 

 

Siden dette er våtfor må tennene til hunden passes ekstra på. Derfor får han også noen harde beingreier av forskjellige typer for å få "rensket" tennene for tannstein o.l. Det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

Min AH-tispe på fem måneder får Specifics valpefor, samt V&Hs valpefor. Oppdretter forte med Troll + V&H, men det får vi ikke tak i her jeg bor, så da prøvde vi oss på Labb. Pelsen hennes ble utrolig dårlig, og jeg måtte gi henne enorme mengder for at det skulle være nok, det meste kom like fort ut igjen virket det som. Gikk over til Specific etter anbefaling fra veterinæren, og nå er pelsen hennes fantastisk. Litt blandede følelser for å kjøpe Specific, men det funker for hunden min - og det er det viktigste.

Når det er sagt så får Malamutehannen min på 3 år Labb. Det har han fått så lenge vi har vært på fastlandet (på Svalbard fikk han V&H), og han fungerer supert på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.