Gå til innhold
  • Bli medlem

Redigering av film


ruggen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser jo at enkelte her legger ut filmer de har laget. Jeg tenkte selv jeg skulle prøve meg på å snekre i hop noen klipp fra ulike turer.

Har dere noen gode tips til hvilke program som er enkle og ok kvalitet. Brukervennlighet er viktig (altså så enkelt som mulig)!

På forhånd takk.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk denne linken:

http://www.corel.com/corel/product/index.jsp?pid=prod4650075&cid=catalog50008&segid=6100016&storeKey=ca&languageCode=en

Har selv prøvd trial versjonen og skal kjøpe den. Tror den skal være enkel å bruke (må regne med å bruke litt tid på prøving å feiling) og synes den virker bra! Her kan du også velge mellom forskjellige kvaliteter på filmen når den skal produseres ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden jeg brukte PC, men den gangen ble et enkelt program (Microsoft) levert ferdig installert på maskinen når du kjøpte den. Det er kanskje ikke sånn idag? Bruker Mac selv og der var et helt greit redigeringsprogram ferdig installert (iMovie).

Ellers finnes det kanskje gratisversjoner du kan teste ut før du går til innkjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt PowerDirector til et par filmsnutter, og synes det har fungert greit. Litt knoting ble det før jeg fant ut av en del ting, men slik tror jeg det vil være med de fleste programmer, iallefall når man ikke gidder og lese instruksjoner :-P Betalte noen hundrelapper for programmet tror jeg. Kan dessverre ikke sammenligne med andre programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.