Gå til innhold
  • Bli medlem

På vandring i grenseland[FILM]


Rismyhr

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått snekret sammen en film fra første turen min! Filmen er på totalt 50 minutter så den er den lengste filmen hittil min hittil.

Kom gjerne med litt feedback/forslag.

PS: filteret på linsa er synlig i første delen av filmen men går bort etterhvert.

Sitert fra youtube:

"Den 11. august startet jeg på det som skulle bli en 3 ukers lang vandring langs grensa til Sverige. Startet i Synnervika i Nord-Femunden og endte til slutt opp i den nordlige delen av Finnskogen. Den opprinnelig planen var å fortsette videre og følge Finnskogleden ned til Morokulien men måtte avbryte pga. vondt hofte og sykdom."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så padlefilmen din fra Aurskog-Høland og likte den veldig godt. Har siden ventet på din neste film og den skuffer såvist ikke. Du har en fin, naturlig og likefrem fremtoning som kler filmene dine. Venter på neste !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.