Gå til innhold
  • Bli medlem

Brynje, er kvaliteten blitt dårligere?


Kjellis

Anbefalte innlegg

Har hatt noen dårlige erfaringer med Brynje i det siste...

Kjøpte deres skalljakke, i fjor på denne tiden, og den begynner nå å gå i oppløsning allerede etter en vinters bruk. Bruk har hovedsaklig vært toppturer på ski med lett sekk.

I sommer kjøpte jeg en Super Thermo T-skjorte og den revnet på skulderen etter noen få timers bruk. Fikk en ny skjorte på reklamasjon og den holder enda, jakken er jeg så skuffet over, at jeg har mest lyst til å kaste den for å slippe å se den.

Har nylig også kjøpt en Combat nettingskjorte, får se hvor lenge den og T-skjorta varer.

Lurer på om jeg har vært uheldig med mine produkter, eller er kvaliteten på Brynje ganske enkelt blitt dårligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne bekrefter vel noe av mistanken med jakka:

Ja, jeg har uttrykt min frustrasjon der også :) Men jeg ble så overrasket over at nettingskjorta revnet nesten med en gang også, spesielt mtp at nettingen til Brynje er kjent for å være slitesterk etter det jeg har hørt og erfart tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.