Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa Gaiter 75mm


søberg

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med dem?

Holder de mål? Eller er det å lage selv med alfa grønland og berghaus yeti som er tingen?

er det mulig å bruke kartanker i dem eller må du da bestille så store at du ikke kan bruke de med vanlige ullsokker?

Erfaringer og meninger liker vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med Yeti og Skarvet er at du kan ta av gamasjene. Er det varmt er det en stor fordel. Med Alfa Gaiters slipper du og aa styre med Yetiene og de blir tettere om en maa vasse.

vil du ikke lime fast yetiene til skiskoene for å slippe at de glipper? Da har du vel samme problem med varme?

Skal du jo få de til å passe på en 75mm må du jo kutte en del i de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg bruker Yeti over 75 mm uten å ha klippet/limt i dem i det hele tatt. Passer som et skudd. (Har hatt de over M77 også). Men, de sitter så godt at jeg ikke vil finne på å ta de av på tur uansett. ;)

Forøvrig lurer jeg på det samme som trådstarter. Og det samme om BC-støvelen til Alfa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.