Gå til innhold
  • Bli medlem

Trimkasse


turid

Anbefalte innlegg

Henger opp trimkasser i ny og ne, og noen av de blir ganske populære. Var på ferie i Alta og gikk noen turer på Skoddevarretoppen. Der henger en spesiell kasse med fin lukkemekanisme. Kassen er buet i fronten. Stod firmanavn på den, men det har jeg glemt. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Eller har forslag til en kasse som lar seg lukke uten vha bånd. På vanlige postkasser flyr lokket opp i vind. Snekret noen selv, men de går i stykker etter 2-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt denne typen her i Bodø der jeg bor. Den er nå gjengs over allt her, og jeg har ikke sett en eneste gang at det har blitt ødelagt noe inni, selv om de står på svært utsatte plasser på enkelte topper. Kan du ikke snakke med kommunen eller andre som har trimkasser ( fylkes- og interesseorganisasjoner) og se om dere kan gjøre en avtale med Arkeoplan? Jeg er sikker på at prisen kommer nedover da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svar:-) Jeg hadde nok ikke råd til denne kassen, men plutselig fikk jeg melding om at noen ville sponse den! Så nå har jeg fått en splitter ny rød arkeoplankasse levert på trappa, med ei flott turbok inni:-) Slå den! kassa er så kostbar at den nesten burde hatt påmontert alarm. Flotte greier!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.