Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaringer med Primus Gravity ?


Kristin

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal kjøpe Primus Gravity eller Himalaya Omnifuel. Får god pris på Gravity ( 950,- u/ flaske ). www.primus.se

Men jeg har egentlig lyst på Himalaya. Den har fått enormt god kritikk - noe Nova ikke har fått.

Har noen erfaringer med disse - gode eller dårlige, så kom med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Annonse
Lurer på om jeg skal kjøpe Primus Gravity eller Himalaya Omnifuel. Får god pris på Gravity ( 950,- u/ flaske ). www.primus.se

Men jeg har egentlig lyst på Himalaya. Den har fått enormt god kritikk - noe Nova ikke har fått.

Har noen erfaringer med disse - gode eller dårlige, så kom med dem:)

Gravity er veeeeldig fin. Fordelen med den kontra Himalaya er:

-Lavere

-4 ben kontra 3

-Mange små dyser til flammen istedenfor en bred en: mindre støy, bedre vindmotstand

-Lettere

Så liker Gravityen veldig godt, en ulempe at det er vanskeligere å forvarme den. Blir litt mer grisete i starten, men det lærer man fort.

Forvarming er samme greiene som Forsvarets. Ingen kopp på disse rundt dysehodet, men derimot en glassfiberpute som suger væske. Tenn på forvarming, rett før det slukker åpner du fra flasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med renhold og vedlikehold av Primus Gravity?

Jeg synes Omnifuelens mest geniale greie er at den er så latterlig enkelt produset. Du kommer til i de fleste kriker og kroker.

Jeg hadde også en lang vurdering mellom disse to, men falt for omnifuelen pga fleksibiliteten og at den er enkel og ryddig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.