Gå til innhold
  • Bli medlem

Tusen takk fjellforum!


christ3103

Anbefalte innlegg

Annonse

Som jeg skrev i den andre posten det refereres til;

Det er ikke så ofte jeg tar av meg lua, men i dag holder jeg den i handa. Dette er utrolig imponerende på alle vis tatt alderen i betraktning. Jeg beundrer i utgangspunktet alle som tar spaserturen fra den ene enden av Norge til den andre, men dette fortjener ekstra honør.

Gratulerer så mye Christian.

Be Proud!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, er ikke helt sikker hva jeg skal gjøre enda men merker at det er rart å komme hjem og vansklig fordi man ha så mye energi. det er jo ikke akkurat sånn at man blir mer og mer sliten etterhvert som man går npl som sånn med en joggetur, man får mye mer overskudd og alt blir som en lek...

leker med tanken å gå fra tromsø til kirkenes i julen:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg har fulgt turen og bloggen din, utrolig inspirerende lesing. Da du kom til dag 47, skrev du noe som gjorde at jeg fikk enda mer respekt for turen din, det ser ut som om det da ble TUR, og ikke bare et måljag. Jeg siterer:

Jeg har fått et helt nytt syn på turen nå. Før var målet og komme til Nordkapp nå er målet og oppleve mest mulig og ha det bra mot Nordkapp. Om jeg ikke klarer å komme til Nordkapp så er det greit liksom ikke det at jeg ikke vill det er jo det jeg har mest lyst til i hele verden! Men det er opplevelsene jeg har under turen som teller. Jeg har det så utrolig bra at jeg ikke kan se for meg å komme hjem igjen, og det er det alt dette handler om og ha det bra, den dagen jeg ikke har det bra lenger på turen er det ikke noe poeng og fortsette det er ikke mye kult å si at man slet seg gjennom Norge mens man hadde det jævlig og trist. Jeg gleder meg så utrolig mye til opplevelsene jeg kommer til å få at det driver meg videre, jeg har lyst til å gå langt vær dag for å se mest mulig, jeg har også satt meg en ny regel t jeg skal ta en prat med enhver jeg møter som er lysten på det. Da møter man så mange flere hyggelige mennesker som stort sett hjelper meg på en eller annen måte nordover.

Lykke til videre, hva det nå enn måtte bli!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.