Gå til innhold
  • Bli medlem

Samlersystem


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Den tråden med primussamling begynner etter hvert å bli omfattende.

Det finnes en egen modul for "samlere" som vi kan kjøpe. Håper denne lenken kan åpnes : http://www.devfuse.com/products/65-collections-system/

Når vi får en egen innholdsportal burde vi kanskje vurdere noe slikt? Er dette noe som vil bli brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skummet litt igjennom og første inntrykket mitt er at det kommer til å bli lite brukt. Dette er jo egentlig ikke ett samlerforum. Det finnes større forum for de som ønsker å dra det litt lenger. Jeg syns den "uformelle" samlertråden som vi har i dag fungerer fint slik den er. Blir uoversiktlig, men er det egentlig noe problem? Jeg ser på denne tråden som en kuriositet som har noen nye innlegg fra tid til annen. Litt som "dagens vits" Ikke missforstå, jeg liker primuser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.