Gå til innhold
  • Bli medlem

"Flukt" av utlendinger til norsk natur....


Dag G - Evje

Anbefalte innlegg

Den nye norske action filmen Flukt kommer vel til å virke som en magnet på mange utlendinger.

Og deriblant mange useriøse villmarksturister som setter livet på spill for å komme ut i den stålgrå dystre verden som beskrives fra tida etter Svartedauen.

For filmen er spilt inn i noe av det heftigeste av norsk natur. Gloppedalsura og fosser og gjuv i Sirdal.

Det blir nok action... :???:

http://www.filmweb.n...ticle910607.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turrapport, Aleks !

Filmkarakter; 3 av 10. Svært lite spennende, som de fleste norske filmer. Traileren lurte meg.

Norgesreklame i form av natur; Overhode ikke så mye som man får inntrykk av i traileren. Et juv og et heftig fossefall var det eneste.

Hvilken foss er det? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmkarakter; 3 av 10. Svært lite spennende, som de fleste norske filmer. Traileren lurte meg.

Norgesreklame i form av natur; Overhode ikke så mye som man får inntrykk av i traileren. Et juv og et heftig fossefall var det eneste.

Hvilken foss er det? Noen som vet?

Vet ikke eksakt hvilken foss det er men Flukt er hovedsakelig spilt inn i Sirdal i Vest-Agder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen ser da spændende ud, men jeg tror ikke i skal forvente at den skaber en stor interesse hos folk der i forvejen ikke har lyst til at tage på tur. De vil bare se den som endnu en aktionfilm. Folk der i forvejen har interesse i at komme i naturen, vil se på filmen med andre øjne, og kunne godt tænkes at drage mod de områder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.