Gå til innhold
  • Bli medlem

Rondane - Digerronden, Midtronden, Høyronden


Eventyrlysten

Anbefalte innlegg

Annonse

gikk der i vinter, digerronden-midtronden er helt ok med snø. Trolltind kan være problem. Evt ta hunden din i sekken/løft den opp et par steder hvis du går trolltind :) veldig interessert i å høre hvor mye snø som har kommet, vurderer en tur i oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk der i vinter, digerronden-midtronden er helt ok med snø. Trolltind kan være problem. Evt ta hunden din i sekken/løft den opp et par steder hvis du går trolltind :) veldig interessert i å høre hvor mye snø som har kommet, vurderer en tur i oktober :)

Så bra! Blir vanskelig å løfte en stor Samojed ;-) så da sikter jeg på Digerronden-Midtronden-Høgronden.

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over Digerronden, Midtronden og Midtronden II i går (onsdag 19.09) og det var litt i overkant spennende. Spesielt ned fra Midtronden mot Midtronden II. Det var ca 10cm nysnø og is på toppene slik at stenene var delvis dekket. Dette gjorde at jeg måtte føle meg frem for hvert steg. Brukte sikkert dobbelt av normal tid på turen. Hadde tenkt og gå til Høgronden også men snudde da det begynte å bli mørkt og det var 7km tilbake til teltet.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over Digerronden, Midtronden og Midtronden II i går (onsdag 19.09) og det var litt i overkant spennende. Spesielt ned fra Midtronden mot Midtronden II. Det var ca 10cm nysnø og is på toppene slik at stenene var delvis dekket. Dette gjorde at jeg måtte føle meg frem for hvert steg. Brukte sikkert dobbelt av normal tid på turen. Hadde tenkt og gå til Høgronden også men snudde da det begynte å bli mørkt og det var 7km tilbake til teltet.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Takk for tilbakemelding! Da er jeg forberedt ;) Jeg reiser i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.