Gå til innhold
Larsdx

Fjellforum-folk på Instagram?

Anbefalte innlegg

Er det noen på Fjellforum som bruker Instagram? Jeg driver og tester ut. Har tenkt å bare legge ut friluftsliv-bilder.

Brukernavn: villmark

Hadde vært artig om andre postet brukernavn i denne tråden ;)

Edit: Har endret brukernavn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på Instagram under 

isabeljohannesen_photography og på Facebook heter siden Isabel Johannesen Photography

Legger hovedsakelig ut bilder av vilt og fugler men også litt nattfotografering og landskap. Kontoen er ny så det vil også komme bilder etterhvert fra diverse telt/bivybag turer med packraft eller kano og vandreturer.

Hyggelig om noen herfra vil følge meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Skjult lenke - logg inn for å se den

Bilder av padleturer, skiturer, toppturer og fjellturer. Det er noen få andre generelle turbilder/naturbilder, men jeg holder meg til tema ;)  Åpen konto.

Endret av Marius Engelsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turer jeg tar alene eller sammen med andre. Og klatring med arvingen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 24.5.2019 den 10.56, Izzy skrev:

Er på Instagram under 

isabeljohannesen_photography og på Facebook heter siden Isabel Johannesen Photography

Legger hovedsakelig ut bilder av vilt og fugler men også litt nattfotografering og landskap. Kontoen er ny så det vil også komme bilder etterhvert fra diverse telt/bivybag turer med packraft eller kano og vandreturer.

Hyggelig om noen herfra vil følge meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På ‎02‎.‎09‎.‎2012 den 17.51, Larsdx skrev:

Er det noen på Fjellforum som bruker Instagram? Jeg driver og tester ut. Har tenkt å bare legge ut friluftsliv-bilder.

Brukernavn: villmark

Hadde vært artig om andre postet brukernavn i denne tråden ;)

Edit: Har endret brukernavn

Hei du, jeg bruker Instagram litt. fjellmann77. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den som navnet tilsier blir det mye fluefiske, men også fra turer nå og da. Også litt annen natur i form av diverse arter man finner i norsk natur (hovedvekt på reptiler muligens). Og litt knivmakerstoff i ny og ne da jeg også lager kniver når lysten er til stedet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynte med turbilder og video på insta for noen uker siden. Utrolig hyggelig opplevelse. Virker som turfolk på insta rundt om er en skikkelig bra gjeng!

Brukernavn: @novicenorthman

Link: Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider