Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellforum-folk på Instagram?


Larsdx

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Annonse
  • 3 uker senere...

Har ikke blitt noen racer på dette enda, men har i hvert fall skaffet meg en profil og legger ut ett og annet bilde. padlemia1 ble det, ettersom første forsøk feilet og jeg klarte aldri å logge inn på den som ikke har ettall bakom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei! 

Litt dumme spørsmål her fra ei som ikke er på Instagram:

Jeg har vært litt inne på instagram å sett og det er jo så mange fine bilder! Kunne godt tenkte meg å hatt appen og fulgt med på bildene som tagges med Fjellforum, kanskje delt noen av mine egne turbilder, men jeg ønsker isåfall bare på "Fjellforum-siden". Går det an, eller vil alle kunne se bildene mine? Å er det bare bilder fra mobilen som kan deles, eller kan også bilder fra andre kamera deles? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Linn Mari skrev:

Hei! 

Litt dumme spørsmål her fra ei som ikke er på Instagram:

Jeg har vært litt inne på instagram å sett og det er jo så mange fine bilder! Kunne godt tenkte meg å hatt appen og fulgt med på bildene som tagges med Fjellforum, kanskje delt noen av mine egne turbilder, men jeg ønsker isåfall bare på "Fjellforum-siden". Går det an, eller vil alle kunne se bildene mine? Å er det bare bilder fra mobilen som kan deles, eller kan også bilder fra andre kamera deles? 

Du kan fint ha en lukket konto der kun dine venner får se dine bilder. Du vil da få venneforespørsel og kan selv velge hvem du vil slippe til. 

For å laste opp bilder til appen, så må du ha de i en mappe på telefonen. Du kan fint sende bilder fra kamera/PC til din telefon, slik at du kan bruke andre bilder enn fra kamera på telefonen. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to Instagram-profiler. En til turer og friluft og en til foto. :)

 

@alewik

Profil som blir brukt til alt av turer og utflukter, alle bilder tatt med mobil.

@aleksanderwiken

Profil som blir utelukkende brukt til landskap, astro og naturfoto. Alle bilder tatt med mer skikkelig utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.