Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Då har packen från Zpacks kommit i måndags.

Arc Blast ryggsäck 45L, med extra avtagbara lommer.

Hexamid Solo Tent med ett par små modifikationer.

Challenger Rain Pants och Jacket.

Regntrekk i Cuben till ryggsäcken.

Diverse materialer till olika projekt, som sovepåse till hund, lårings i Cuben, ska försöka sy mig tunna byxor i Pertex och en del annat.

@Reeiss, här är ett första intryck av regntöy. http://www.fjellforum.no/topic/36097-zpacks-regnt%C3%B8y/#entry329231

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter altfor mye nøling/sondering av markedet/osv har jeg endelig bestilt:

Hilleberg Allak, Hilleberg Tarp 10, Osprey xenith 105 og Fjellreven keb buksa. Gleder meg virkelig til å teste dette utstyret :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tequila.no/Padleutstyr-Kajakkutstyr-tequila-no/Transport/Lagring/Kajakk-og-kano-tralle/Railblaza/RAILBLAZA-C-Tug-Kayak-and-Canoe-Trolley-Kajakk-og-kano-tralle15931-p0000001908

 

Kjøpte en kano/kayak tralle. Ville egentlig ha en Bever tralle, men den er ikke å oppdrive. Det får bli som i sangen til Vidad Sandbek : Hvis man ikke kan få den man vil ha, får man ta den man kan få. Så det ble denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt eldre vandresekk, telt og liggeunderlag, ooog fått feriepenger... så har nå gått til innkjøp av:

Arc'teryx Altra 85 + tilhørende regntrekk

Hilleberg Nallo 3 (grønn)

Exped Downmat 7 UL M

Snow Peak Multi-Compact Set Titanium

Fire-maple Titanium Spork

MSR pocket rocket

Brynje Classic trøye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilleberg Stangholdersett for innner telt til Staika, så jeg slipper og svette i hele sommer.

Norrøna para ranger 120L, så jeg slipper og ha det meste utstyret på utsiden av sekken, en 85l Lilli sport sekk.

Norrøna Waterproof Innerbag til sekken, som vist ikke var helt vanntett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med en Primus Omnilite Ti i dag, fikk lyst til å oppgradere gammelt Trangiasett.

 

Brenner av denne sorten er ny verden for meg, får vel gjøre det enkelt og satse på gass i sommer. Lekker liten sak som jeg tror skal funke prima til bikepacking og generell bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden regnet bare øser ned her i Trøndelag gjelder det å kle seg etter været. Bukse, pustende og vanntett,Stormberg Holfossen. Fjellsko ble utrolig lette La Sportiva Core. http://www.xxl.no/villmark/fjellsko-og-jaktstovler/fjellsko/la-sportiva-core-gtx-tursko-herre/p/1106555_1_style. Så idag søndag går turen inn i fjellet ved Storlien for å teste varene i klissvåt myr og over enkelte snøklatter.

"Håper" skitværet holder seg.

Neste helg begynner seks ukers ferie her oppe på Storlien med dagstursekk og fluestang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.