Gå til innhold
Humle

Hva har du kjøpt nå!

Anbefalte innlegg

En hest.

:hyper:

Du måtte vel ha noen til å bære alt du kjøpte sist ;-)

Jeg kjøpte en Exped Air Pillow UL, 60g (må ha puta mi...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gått med litt penger igjen...

Thermarest Neoair All Season med chairkit

H&M vindtett løpejakke

Bergans Compact light 2 telt

Phoxx teltlampe

Stormberg Bjerke shorts

Alt enten brukt eller 50% avslag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha erfart den tvilsomme kvaliteten på div glidelåser på norrøna-sekker, så ble det en osprey exos 48L

Damn you tronn! (Neida, denne gangen så hadde jeg klart å bestemme meg på forhånd, helt selv..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter siste fjelltur måtte jeg innse at mine forholdsvis nye Crispi Besseggen må erstattes :-/  De første støvler med dette skonummer som jeg noen gang har hatt plassproblemer i. De kjennes veldig fine ut i starten av turene men etter noen timers gange blir de forferdelig vonde å gå i, de er rett og slett for korte.

Derfor ble det et par Crispi Skarven, ett nummer større i dag. XXL 1750,-

Det ble også en Bergans Utne bukse.

Jeg har sett noen rykter/spekulasjoner om at min favorittbukse Fjellreven Vidda (ikke pro) skal gå ut av produksjon så jeg bestilte en av disse fra Fjellreven, sånn for å være på den sikre siden. Jeg kjøpte også en i fjor så da har jeg bukse i mange, mange år fremover :-)  Den er dyr men tåler lang tids bruk og passer meg meget bra, veldig komfortabel å gå i. 1300,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Memento mori
      Da hadde du flaks😂 på Trustpilot har de en score på 0.4 av 10 mulig gitt av 3139 stk.
      Posten har 4,7 gitt av 16 stk. 
      Er på grensen til artig å lese alle kommentarene postnord får på denne siden og på «boikott postnord?» på face.
      Mange er frustrert over at de gjør avtaler og faktisk ikke kommer, så mye av dette er nok skrevet i sinne🔥

• Av Memento mori
      Jeg pleier å legge nye telt i et kar med vann et par timer. Da trutner trådene som det er sydd med. Gå også over alle knuter på barduner og pluggfester. På noen Helsporttelt bør du knytte om festen til plugger. Slik det kommer er de lett å miste. 
      Litt siliconspray på glidelåser for bedre funksjon. 
      En flaske med impringnering på sømmer og litt på taket kan også være lurt på mange telt.  
      Pleier også å sette rephylsa innpå repleddet og ha tape på hver side. 
      Lykke til med nytt telt😀
    • Av Eikenes
      Mulig det ikke er innafor. Det er iallfall ikke barnevennlig. Men jeg spør likeså, hva har du lommelerka (eller liknende) di på tur?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.