Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Takket være @Lompa ble det en Western Mountaineering MF til halv pris i dag. Litt i lengste laget men for den prisen så stapper jeg jakka i fotenden. :) De har forresten noen få WM poser igjen ennå så løp og kjøp. Lenge til neste gang det er et så bra tilbud.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg akkurat 30kg med metall. Har tidligere hatt medlemsskap i treningsstudio, men merker at lysten til å trene inne jevnlig forsvinner hver gang det er bra vær ute. Samtidig, så hadde det vært lurt å trent litt styrke for å unngå slitasjeskader av en særdeles stillesittende jobb. Ergo, en engangsinvestering på 500kr i stedet for å bruke 2-300kr i måneden på treningsstudio.

 

http://www.xxl.no/trening-helse/trimutstyr/styrketrening/x-erfit-dumbbell-set-30-kg/p/1084388_1_size_1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftig regntøy fra Zpacks og noe annet småtteri i dyrt og lett materiale.

 

En Montane Terra bukse - litt lettere enn hva jeg har i dag med lufting og stramming.

Fullengde liggeunderlag på 190 gr fra Multimat.

Endret av Henrik
Avsporing og ønske om forbrukerrapport ligger her: http://www.fjellforum.no/topic/31174-rapport-regntøy-zpacks-utskilt/?p=283799
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt dette siste uka gitt:
 
TERRA NOVA LASER 35L PACK
MONTANE LITE-SPEED JACKET - Weighs 174g
-  Black Diamond 45 Quantum
-  Liggeunderlag KLYMIT INERTIA X LITE - 155g
-  Zpacks Tarp, og endel snorer og dims.

- Zpacks oppbevaringsposer i Cuben Fiber

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en Honey Stove Ti fra Backpackinglight.co.uk

La med en bunt med dyneema snor og micro bardunstrammere også 

 

Avsporing, men imponert over backpackinglight som refunderte 19 pund på frakta da reel fraktkostnad ble lavere enn beregnet  :thumbsup:

 

Det betyr også at Honeystoven er på vei  :sorcerer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte To par Devold ragger. De har vært umulige å finne de siste månedene

Ny sammenleggbar snyltekopp. Hadde en turjakke som manglet en i lomma. Og det er jo en forbrytelse!

Nei nei dette blir helt feil.....

Bruksanvisningen er helt klar på dette, sammenleggbare snyltekopper skal være i legglommen på turbuksa.

(I jakkelommen? I alle dager....)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.