Gå til innhold
Humle

Hva har du kjøpt nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

F9C12CCD-5091-4D22-8901-E7060F89160B.thumb.jpeg.d3f43d5d2f8889b51a2125181cbda76b.jpeg

3 stk kart hvorav 2 med både stier og skiløyper etter tips fra Skjult lenke - logg inn for å se den. Eldste var 2007 versjon - er plast/papirkart på vei ut? I praksis er det nok å kunne lese kart en utdøende rase . 

33913008-BC9C-4ED8-99D6-2837347AD711.thumb.jpeg.b16c5e17b59e6cc148244b95e8c76d8c.jpeg

Nytt Trangowold light plus liggeunderlag, da det ble 2 hull i det på turen. Lett og ganske holdbart, tipper det forrige holdt ca 2-300 døgn, og det må være bra for et fullengde underlag som er bra å ligge på/samtidig som det bare veier 215 gram👍

Endret av Memento mori
La til et liggeunderlag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en rimelig Skjult lenke - logg inn for å se den. Gleder meg til å prøve, lurer fremdeles på hva som er best som liggeunderlag.

9619648315422_1141943_1_jpg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sponser også XXL og Helsport i dag. Selv om jeg hadde svært dårlig erfaring med den superlette bunnduken i Helsport Skjult lenke - logg inn for å se denSuperlight teltet (som jeg returnerte), tenker jeg at å ha den samme duken hengende over hodet blir en helt annen sak. Så da ble det en Bitihorn Superlight 3,5x2,9 tarp på meg i dag. :-) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sponser XXL/Drytech i dag med 32 pakkerDFD570C0-3160-4880-A65A-61415EA4B4DB.thumb.jpeg.485c2759bc7372c48d80f7921dce783b.jpeg

31.5 kr PR pakke fritt levert! Måtte kjøpe 4 pakker til fullpris lokalt til 69kr før Skjult lenke - logg inn for å se den. Så det å ha litt på lager lønner seg. Skjult lenke - logg inn for å se den syns jeg kjøper mye turmat men borte blir det. Det går mere frokoster enn forholdet mellom lunsjer og middager. Andre som også har det sånn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Turlyst

Brusletto Hunter kniv hos XXL Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Blaser skrev:

Måtte sponse XXL/Helsport i dag med en ny sekk: Helsport Alta 85 L:

2000,- lar seg høre :)

Skjult lenke - logg inn for å se den

Med 25% ble det denne på meg også, samt ny snelle (Stradic CI4+ 2500), litt sluker og noe posemat fra REAL. Penger spart er tross alt penger tjent..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg bomma så fælt på dagen i går ble det kjøpt to oppblåsbare ting med 25% rabatt i dag. Det ene leketøyet har sesong nå og fremmover og den andre tingen passer å bruke hele året. 😄

8800795426846_1077825_1_23867_jpg.jpg.71491a69499e70509f7227c8e61e7e81.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 31.5.2018 den 16.32, Shun skrev:

Jeg har kjøpt en rimelig Skjult lenke - logg inn for å se den. Gleder meg til å prøve, lurer fremdeles på hva som er best som liggeunderlag.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Jeg vurderer også denne 🤩 men redd myggnettingen gjør opplevelsen litt klaustrofobisk ? 

Dårlige bilder synes jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
41 minutter siden, Tonje Andersen skrev:

Jeg vurderer også denne 🤩 men redd myggnettingen gjør opplevelsen litt klaustrofobisk ? 

Dårlige bilder synes jeg..

Hengekøyen ble satt ned til 379,- etter at jeg hadde kjøpt den (og kastet kvitteringen), så nå på XXL-vennefesten har jeg kjøpt én til til 284,-. Det er superbillig når både myggnetting og tarp er inkludert, og jeg tror jeg får noen fornøyde nevøer som får fødselsdagsgaven før sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg bukse! Bergans Breheimen, ifølge butikkdamen skulle den være vanntett som bare det, så nå er det ingen unnskyldning for å være inne i regnvær lenger. Er det det de kaller tveegget sverd, eller hva. Anyhow, den virket bra! Litt bomsete stor men ikke skal jeg pynte meg og det er vel bare fint med plass til stilongs. Pleier ikke være så varmt i regnvær her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Miamaria skrev:

Jeg har kjøpt meg bukse! Bergans Breheimen, ifølge butikkdamen skulle den være vanntett som bare det, så nå er det ingen unnskyldning for å være inne i regnvær lenger. Er det det de kaller tveegget sverd, eller hva. Anyhow, den virket bra! Litt bomsete stor men ikke skal jeg pynte meg og det er vel bare fint med plass til stilongs. Pleier ikke være så varmt i regnvær her.

Yndlingsbuksa mi, og tror du får brukt den myyyye mer enn en wiglo! :D

Jeg har kjøpt meg krydderbokser fra tupperware på ebay. Synes nesten alltid jeg skal ha med meg noe kryddergreier som jeg har for liten elelr for stor boks til. De her tror jeg skal være akkurat passe til veldig mye.

image.thumb.png.c28dcaae7ac3d6cd430bf16fb11ebc8b.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nedturen med forrige telt, så tenkte jeg "go for broke"

Hilleberg Staika (sand) blir i morgen sendt fra våre venner på fjellsport :) I tillegg var det på tide med nytt liggeunderlag, da mitt 10 år gamle Thermarest 2,5 cm underlag lekker luft som juling, så det ble et Exped downmat 9 LW med på kjøpet der også.

Også har jeg siklet på Amok Draumr 3.0 så lenge, så det kom visst med på handelen det også :D Kanskje greit at man bare får ferielønn en gang i året :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Turlyst

Fikk endelig kjøpt Powerbank med 10050 mAh til 299,- (kostet 399,-). Skjult lenke - logg inn for å se den

Fikk 8/10 hos Tek Skjult lenke - logg inn for å se den Holder som alle andre mindre enn oppgitt. Klarer den to fulle ladinger for iPhone 8 Plus er jeg happy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Turlyst

2 x Fjellreven sand/snøplugger. Tenker å bruke dem på hver ende av tarpen.

fjallraven-snow-sand-peg-red.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Turlyst

Janus Merinoull longs til 267kr og Devold Active wool til 599,- Sist nevnte ga meg dårlig smak i munnen da jeg mener 600for en stillong er alt for høy. 

Heretter bli det Janus fra Apotek 1 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Memento mori
      Da hadde du flaks😂 på Skjult lenke - logg inn for å se den har de en score på 0.4 av 10 mulig gitt av 3139 stk.
      Posten har 4,7 gitt av 16 stk. 
      Er på grensen til artig å lese alle kommentarene postnord får på denne siden og på «boikott postnord?» på face.
      Mange er frustrert over at de gjør avtaler og faktisk ikke kommer, så mye av dette er nok skrevet i sinne🔥

• Av Memento mori
      Jeg pleier å legge nye telt i et kar med vann et par timer. Da trutner trådene som det er sydd med. Gå også over alle knuter på barduner og pluggfester. På noen Helsporttelt bør du knytte om festen til plugger. Slik det kommer er de lett å miste. 
      Litt siliconspray på glidelåser for bedre funksjon. 
      En flaske med impringnering på sømmer og litt på taket kan også være lurt på mange telt.  
      Pleier også å sette rephylsa innpå repleddet og ha tape på hver side. 
      Lykke til med nytt telt😀
    • Av Eikenes
      Mulig det ikke er innafor. Det er iallfall ikke barnevennlig. Men jeg spør likeså, hva har du lommelerka (eller liknende) di på tur?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.