Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Har denne uken kjøpt meg:

 

- Helsport Varanger 4-6 Lavvo m/innertelt og bunnduk.

- 2stk. sommer soveposer med liggeunderlag.

- Primus Omnifuel m/rep-sett og "fuel bottle" og 1L Coleman renset bensin

- Primus Easyfuel m/2stk. gassebeholdere

- Primus EasyLight

 

Så nå skal sommerferien være spikret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble det en hengekøye, må jo prøves ut.

En DD Hammock Traveller.

Som nevnt tidligere i tråden, så kjøpte jeg 2 turbukser. Det viste seg den ene var en damemodell, så den er gitt bort:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt Osprey Hydraulics 3L og ser frem til å prøve den ut så fort som mulig. Og bestilt en Fjellreven Keb trouses så venter spent på hvordan buksa blir i bruk på tur :-). Kan også annbefale Ribz Front Pack ( søk på Youtube for å se test av den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den som anskaffer meg nytt støtt og stadig, men nå har de ti år gamle fjellskoa mine blitt erstattet (bare nesten, bruker de til tørre turer enda) med et par vasque goretex sko. Har ikke fått testet de enda! Blir første testtur til helgen.

 

Fikk et telt i gave til bursdagen min, siden jeg har et som fungerer fint, og det jeg fikk var et tomanns (litt for lite når to barn skal med) og for tungt, byttet jeg det til en skalljakke. McKinley, heller ikke testet den skikkelig enda, men virker bra.

 

Fikk også et stormkjøkken med gassbrenner i bursdagsgave. Det er helt nytt for meg, jeg er vant til rødsprit. Så det blir spennende å teste ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom min nye cumulus panyam 450 endelig.

Første indtryk efter at have prøvet den i stuen er absolut positivt, lækkert blødt stof, godt løft i dunene.

Nærmere følger når jeg får den med på tur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På XXL har det stått et par fjellstøvler og lengtet til fjells i over et år. Jeg har vert innom flere ganger og trøstet dem, prøvd dem på, og gått litt rundt i butikken bare for å gå igjen med uforrettet sak. Til og med mens jeg gikk på krykker etter en meniskoperasjon var jeg innom og tittet på dem.

Disse skoene har ropt på meg hver gang jeg har vert innom og i går fikk jeg et tilbud på mail.

XXL gir 25% på alle varer og nå er jeg endelig den lykkelige eier av et par Lundhags Syncro High.

Kanskje lurt å gjemme dem i garasjen en stund så jeg ikke må ut å trøstehandle med kona etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må du poste brukererfaring på når du får testet den. Er svært nysgjerrig på den. Ser veldig bra ut! Gratulerer.

Kjøpte den i vinter. Den er romslig, bør nok gå ned minst en str fra hva du normalt bruker, men fantastisk. Holder vinden ute, hetta har mange justeringer og både tetter og sitter bra, og jakka virker veldig solid. Luftemuligheter under armene og stor lomme forran med åpning både på sidene og toppen. Jeg er superfornøyd. En vinner på fjellet når det ikke er fare for regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjøpte jeg:

Exped Orion III Extreme telt

Mammut Alpine Ultralight sovepose

Suunto Ambit 2 GPS-klokke

Noen ekstra vanntette pakkposer (veldig praktisk å organisere i)

+ endel friluftsartikler som søstern skal få i bursdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sovepose på vei i posten (Helsport Lofoten). Ikke så lett som jeg egentlig ønsket, men sikkert grei nok til mitt bruk.

Blir sendt tilbake i løpet av helga. For tung (også tyngre enn oppgitt vekt fra Helsport) + at pakkvolumet var for stort. Prøver på nytt med en annen sovepose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.