Gå til innhold
  • Bli medlem

Is te pulver


finnjpedersen

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 år senere...

Jeg bruker heller disse: http://www.chainreactioncycles.com/no/en/high5-zero-electrolyte-drink-tablets/rp-prod42650
Uten kalorier, men med god smak. En tablett gir god smak til ca 1 liter vann. Tar utrolig lite plass.
En slik beholder med 20 tabletter er lett å putte i sekken.

 

Jeg handler ofte fra Chain Reaction Cycles. Ca 1 gang i måneden pleier de å kjøre fraktfritt til Norge. Da er det bare å bestille et par smaksvarianter av disse til under 200 kr så slipper man både frakt og moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en mindre pakke: Tea&Honey Lemon. Veier et gram eller to, og skal blandes med en halv liter. Synes den er god med en liter vann :)

Vi bruker samme type, god og tar mye mindre plass og mye mindre vekt...ikke minst.

 

Bunnpris og Meny har dem her i Trondheim

Den heter Lipton Ice tea, Pakken inneholder 8 "rør" med iste, som kan blandes med 0.5 eller 1 l vann. Synes 1 liter er best, siden den blir ganske sterk i 0.5 liter, men det er jo en smaksak. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vekker denne tråden til liv igjen for å belyse en noe utfordrene situasjon Lipton setter oss i...
Hva er tanken bak denne løsningen, Lipton? Hva skal vi gjøre med de resterende 7 grammene? Blande de med 0,89dl vann?

s20160604_101423_zpszur9hqpj.jpg

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, si det? hvis du har 10 poser med deg har du jo da nok til 11 liter? jeg har nå alltid brukt hele posen på en liter. Smaken er jo som baken, noen liker mindre smak, andre mer. Men jeg er enig, virker litt dumt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.6.2016 at 11.37, 7homas skrev:

Vekker denne tråden til liv igjen for å belyse en noe utfordrene situasjon Lipton setter oss i...
Hva er tanken bak denne løsningen, Lipton? Hva skal vi gjøre med de resterende 7 grammene? Blande de med 0,89dl vann?

s20160604_101423_zpszur9hqpj.jpg

 

så i dag at det nå er  80gr i posen og det står  80gr  på  instruksjonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, vikern said:

så i dag at det nå er  80gr i posen og det står  80gr  på  instruksjonene

I alle smaker? Den jeg tok bilde av ble kjøpt i Sverige for  6 uker siden omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎04‎.‎06‎.‎2016 at 12.32, vikern skrev:

tja, si det? hvis du har 10 poser med deg har du jo da nok til 11 liter? jeg har nå alltid brukt hele posen på en liter. Smaken er jo som baken, noen liker mindre smak, andre mer. Men jeg er enig, virker litt dumt det der.

Dette må være drikkeverdenens svar på pløse og lompe:mrgreen: Der er det jo som oftest 8 pølser i pølsepakka, og 10 lomper i lompepakka:blink: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.