Gå til innhold
  • Bli medlem

XXL vs. Helsport


Chris B.

Anbefalte innlegg

Jeg var og kjøpte et Helsport Ringstind Light 2 på xxl for litt over en uke siden og betalte 2199,- det var også nettprisen på teltet akkurat da. I dag ser jeg at xxl har justert opp prisen på nett til 2599,- altså en prisøkning på 400kr.

Jeg skulle også kjøpe 2 Fjellheimen 3 camp som var priset til 2799,- hos min lokale xxl forhandler, men det var tomt da jeg kom dit. (Nettpris da var 3299,-). Jeg fikk beskjed om at den andre xxl butikken i Trondheim hadde 2 telt ennå. Dro dit og der var teltet priset til 4399,-!!!

Jeg sa at nettpris var 3299,- og han sa ok jeg skulle få det til den prisen. (2200,- i avslag med en gang på 2 telt).

Jeg sa også at på den andre xxl butikken var teltet priset til 2799,- (dette trodde de ikke på og sa at det måtte være en feil og at prisen var og forble på 3299,-).

Jeg endte som sagt opp kun med og kjøpe et Ringstind Light 2 telt.

I dag er ikke lengere Fjellheimen 3 camp og finne i nettbutikken til xxl..?? Hvorfor?

Noen som har en formening om hva xxl driver med? Mistet den gode avtalen med Helsport kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varene forsvinner fra xxl.no i det øyeblikk nettbutikken ikke har flere igjen på lager, uavhengig av om det er igjen i fysisk butikk.

De dukker opp igjen i nettbuttikken, idet varen kommer på lager igjen.

Angående priser på nettbutikken, er de (som oftest) påvirket av/lik den laveste pris i fysisk butikk.

Denne vil derfor kunne sprette opp og ned, avhengig av hvordan lokal konkurranse på aktuell vare er lokalt hos de fysiske butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.