Gå til innhold
  • Bli medlem

Padling + Fiske ved Øyuvsbu - Gaukhei og omegn


Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er to stk som tenker å padle i området fra Øyuvsbu og sørover til Gaukhei og kanskje tilbake igjen opp Håheller eller Øyarvatn. Om vi får lyst tar vi muligens en tur over i Rosskreppfjorden. Vi har en Allykano 16.5 fot.

Er det noen her som har padlet i disse områdene? Altså Øyuvsvatn, Sandvatn, Monsvatn, Rågeloni, Øyarvatnet? Hva med Rosskreppfjorden, er denne noe å padle? Hvordan er det med evnt bæringer?

Hva med fiske:

Er det både ørret og bekkerøye i området? Finnes det noen lokale fisketips?

Vannet er gjerne litt kaldt da vi tenker å reise neste uke, hvordan påvirker det fisket?

Fant ut at flere av vannene har gratis fiske for medlemmer av turistforeningen, noe som jo er veldig hyggelig å høre.

Andre tips i forhold til padling i området tas også gjerne i mot med glede, det er kanskje flere andre som har padlet og fisket i området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har padlet på øyarvatn og vært i Rågeloni med kajakk. Veldig fine områder med mye fisk.Langs de andre vanenne gar jeg gått, og drt er fik i de alle sammen. Ikke stor, ikke liten. Skal ha 4 -5 dager å gå der å surre i slutten av juli. Ikke uten grunn jeg vender tilbake år etter år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.