Gå til innhold
  • Bli medlem

Klarar jag av det?


Anbefalte innlegg

Hallå!

Jag, Malin Strid 24 år gammal, uppvuxen och närd på kantareller och fjälluft från Frostviken i norra Jämtland men för tillfället bosatt i Tyskland, har som enda svenska chans att få mina drömmars sommarjobb!

På 8 veckor ska vinnaren vandra genom 8 olika regioner allt ifrån Rügen i norra Tyskland ner till Italien. Det ska bloggas (på tyska), filmas, fotas och alla spännande äventyr ska man dela med sig av.

Det är en tysk tävling som organiseras av ”Hike-Society” och det här är en stor chans för mig att göra det jag älskar och samtidigt förbättra min knaggliga tyska.

De 10 personer som får flest röster går vidare till en jury som i sin tur utser den lyckliga vinnaren.

Tycker ni att det låter intressant så kan ni hjälpa mig genom att gå in på länken nedan och klicka sedan på ”Unterstützen” uppe i högra hörnet.

Varje röst räknas!

http://pure-wanderlust.de/wandern/sommerjob/bewerbungen/malin-strid

Tusen takk för hjälpen och go tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.