Gå til innhold
  • Bli medlem

God og rimelig impregnering?


Ranglefant

Anbefalte innlegg

Nå er det slik at jeg kjøper noen bokser på XXL hver vår og sprayer bukser, jakke og ryggsekk. Problemet er at det blir noen hundrelapper i utgifter når hvert plagg tar nesten en hel boks pluss litt supplering utover sommeren..

Ønsker derfor tips om rimelige og gode måter å impregnere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det slik at jeg kjøper noen bokser på XXL hver vår og sprayer bukser, jakke og ryggsekk. Problemet er at det blir noen hundrelapper i utgifter når hvert plagg tar nesten en hel boks pluss litt supplering utover sommeren..

Ønsker derfor tips om rimelige og gode måter å impregnere på.

Se om du får kjøpt på 4-5liters kanne ett sted. Koster litt men literprisen blir nok ganske mye rimeligere. Se etter impregnering til telt eller båtkalesjer. Helles over på sprite flaske også er det bare å spraye på. Her er en. Har riktignok sett denne til 500kr men den butikken eksisterer ikke lenger http://www.amfibi.no...05&prodid=56922

Fordelen til voksen over er nok at det er lettere å bestemme hvor tett/pustende man vil ha ett plagg etter hvor mye man har på.

Biltema har jo men aner ikke hvor god den er. http://www.biltema.no/no/Fritid/Campingvogn-og-bobil/Vask-og-pleie/Teltdukimpregnering-367506/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan det er med impregneringa til teltduk fra biltema, men vi prøvde i mangel av noe annet for to år siden impregneringa de har til båtkalesje. Den fungerte som den skulle og holdt hele sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.