Gå til innhold
  • Bli medlem

Mangler hjælp til tur


Proletar

Anbefalte innlegg

Mig og min bror vil gerne ud og vandre i skov/fjeld , i norge 2 uger.

Nogle som har forslag til hvor man kan bruge 2 uger henne ? - Alle forslag er velkommen :) - allerede lagte ruter (kort, gps koordinater eller lign.) modtages meget meget gerne

Mange tak

Hilsen Jonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mig og min bror vil gerne ud og vandre i skov/fjeld , i norge 2 uger.

Nogle som har forslag til hvor man kan bruge 2 uger henne ? - Alle forslag er velkommen :) - allerede lagte ruter (kort, gps koordinater eller lign.) modtages meget meget gerne

Mange tak

Hilsen Jonas

Skal dere ende opp på samme sted? Jeg vil anbefale Trollheimen. Ligger ved Oppdal i Sør Trøndelag og ligger midt i landet ca. :) Kan få til lange turer der og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

For å kunne svare mer spesifikt bør man vite noe mer. F.eks.: Skal dere telte eller bo på hytter? Skal dere bære med dere alt av utstyr samt mat, eller satser dere på å proviantere underveis? Skal dere starte og avslutte turen på samme sted, eller gå fra punkt A til B? Hvor trent/turvante er dere?

Uten denne informasjonen vil det være vanskelig å være spesifikk i svaret.

Jeg tenkte dog å foreslå en vandring fra Lillehammer - Ringebufjell - gjennom Rondane - avslutte turen på Dovrefjell (F.eks. Hjerkinn).

Dette er en tur som gir variert terreng samt en blanding av skog og fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg Etnefjellene. Flott område der man kan gå fra hytte til hytte eller telte. Selve platået der er kanskje ikke stort nok for en to-ukers tur, men kan kombineres med andre turer i området.

http://ut.no/turomrade/etne-saudafjellene-og-folgefonna

Het kan du finne turforslag.

Du kan også finne mange fine turer med enkelte koordinater på turer på www.godtur.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.