Gå til innhold
  • Bli medlem

Frontbremseskrue til Shimano Exage 2500


SJL

Anbefalte innlegg

Heisann!

På forrige fisketur klarte jeg å slenge hele senespola med frontbremseskrua (er det det den heter?) ut på vannet. Hadde nok skrudd den helt opp på forrige tur.. Ikke smart. Jeg klarte å dra inn spola, men mista den bremseskrua på toppen. Vet dere om det går an å få tak i kun den skrua? Eller blir jeg nødt til å kjøpe ny snelle? Ps. jeg er usikker på hvilken av de exage 2500-snellene jeg har. Det kan godt hende at det er denne: http://www.tacklefan...-drag-reel.html

Med hilsen Sigbjørn

Edit: Fikk bestilt skrue gjennom Stram line til 50,-. Så da slipper jeg å måtte kjøpe en ny snelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :) Skjønte ikke helt hvilken skrue du tenkte på, men hvis det er den som sitter i den "bøyla" som du flipper over for at snøret skal kastes ut så har jeg en pakke med sånne skruer liggende. Det er standard skruer, mistet skrua på min shimano snelle engang selv.

Edit: tror jeg skjønte hva du mente nå, da blir saken en annen ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg var usikker på hva den skrua heter. Men det er den plastikkskrua på toppen av snella man regulerer bremsen på som jeg er ute etter. Blir litt surt å måtte kjøpe en ny snelle. Særlig med tanke på at jeg har en slunken studentøkonomi.

Er det noen andre her på forumet som har en slik skrue? For eks om noen har en ødelagt snelle liggende, men hvor skrua er inntakt. Ta gjerne kontakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.