Gå til innhold
  • Bli medlem

I alle dager, I phone - friskus tilpasning


tonymakkaroni

Anbefalte innlegg

Jommen har det blitt I phone, og hvis jeg først skal ha det må den jo tilpasses utendørs bruk..

Derfor har jeg to spm håper noen kan litt om:

1) Deksel, telefonen ser jo rimelig sårbar ut med den store skjermen, og min normale mobil levetid tyder ikke godt. Har noen gode erfaringer med deksel som gjør at den tåler en støt, gjerne en som kan brukes hele tiden men som ikke minst hjelper for beskyttelse utendørs

2) Apps, hva er de tøffeste frilufts appene? Vet det skal finnes en stjernetegn app jeg vil ha. Flere anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deksel: Har denne -> http://www.lifeproof.com/ . Litt dyr men synes det er verdt det siden det gjør den helt vanntett.

Apps: ListPro, Navionics (sjøkart), Navida (kart med preload funksjon), Yr og SMHI (svensk værtjeneste), Blåskjell varsel, Kindle (bruker den mest på ipad men noen ganger kan det være kjekt å hente manualer i form av pdf dokumenter som jeg har liggende i et "dokument arkiv" hos amazon), Spotify

Har også et Brunton Sustain batteri som jeg lader telefonen med underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.